Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii

Robienie biznesu w internecie to dziś trudne zadanie, ogromna konkurencja sprawia, że należy się przebić ze własną ofertą między ofertami innych firm i tak skusić ewentualnych klientów, by byli skłonni właśnie u nas zostawić swoje pieniądze. Doskonałym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli promowanie towarów bądź usług za poradą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe kontrahentów.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a więc sam e-mail marketing nie może być mylony ze powszechnym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to potwierdzenie. Nie ma możliwość być zatem tak, że reklama sklepu internetowego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że prawdopodobnie ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail stosuje się wszelakiego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami i tak dalej. Jeżeli uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja przekształceń, niemniej jednak najpierw powinno się taką listę mieć. Jeżeli mamy i chcemy, aby zarabiała więcej, nie posiada lepszego sposobu, jak dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw dostać coś od nas, by móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co najważniejsze idealny język i perswazyjny przekaz, a co bardzo ważne właściwe dobranie targetowanej grupy - na tym polega optymalizacja przekształceń. Każda lista adresowa może zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży działa.

Inne informacje: optymalizacja konwersji.

0 komentarze:

Prześlij komentarz