Jak zaprojektować ulotki

Wielu przedsiębiorców rezygnuje z roznoszenia ulotek, dlatego że tym ludziom może się wydawać, że ulotki po prostu w tych czasach już nie działają. Nic bardziej mylnego. Jeśli Twój biznes funkcjonuje lokalnie i nie możesz dotrzeć do swoich klientów np przez internet, to najlepszym sposobem, żeby do nich dotrzeć, jest sposób masowy i najtańszy, więc ulotki reklamowe.



Wydrukowanie kilku tysięcy ulotek reklamowych wcale nie kosztuje dużo.
Wręcz przeciwnie, jest to bardzo tanie i taki koszt promocji może się zamknąć wręcz w 100 pln. W dłuższej perspektywie czasu te kilka tysięcy ulotek może natrafić do kilku tysięcy osób i wręcz, jeżeli już każda z takowych osób zostawiłaby u ciebie kilka pln, to i tak wielokrotnie przewyższyłoby to wydatek na ulotkę. Broszury reklamowe wszelakiego typu są nadal w ogromnej liczbie przypadków kupowane przez przedsiębiorców, którzy rozumieją, że biznesy lokalne rządzą się innymi prawami, niż te ogólnokrajowe i międzynarodowe czy te, które prowadzi się w pewnym zakresie przez internet. W reklamie bezpośredniej firmy działającej lokalnie ważne jest docieranie do ludzi, którzy mieszkają stosunkowo blisko, przy czym powinno się zminimalizować koszty zasięgu i dotarcia do każdej takiej osoby. Nie ma prawdopodobnie nic tańszego, niż ulotka, ale ta ulotka musi być zaprojektowana faktycznie solidnie i musi się znaleźć na niej treść, która będzie odpowiadała na potrzeby osób mogących się tą firmą zainteresować. Na ulotce muszą się więc znaleźć wszystkie bardzo ważne informacje dotyczące działalności firmy i najlepiej także mapka dojazdu.

Zobacz: http://www.ulotki-reklamowe.intensa.pl

0 komentarze:

Prześlij komentarz