Skuteczna reklama tylko z Google

Promocja w innowacyjnym przedsiębiorstwie już od wielu lat opiera się przede wszystkim na działaniach w internecie. Piękna i funkcjonalna strona internetowa , a ponadto profile na wszystkich możliwych serwisach dających dostęp do kontrahentów to dopiero połowa dobrego planu. Niezbędna jest bowiem skuteczna i niedroga reklama, którą niewątpliwie zapewnia usługa Google AdWords.



Warto dowiedzieć się, co tak de fakto odznacza ten program od klasycznych systemów zamiany bannerów i linków, które bez wątpienia są już w odwrocie z rynku reklamy internetowej. Na pierwszym miejscu na 100 procent należy wskazać na efektywność takiej promocji. Polega ona bowiem na tym, iż przyciąga ona uwagę internaty tylko wtedy, gdy szuka on treści bądź usługi, którą akurat oferuje nasza firma. Jeśli zatem dana osoba szuka opon zimowych do samochodu, a my zajmujemy się sprzedażą firan i zasłon, AdWords wyświetli banner sklepu z oponami, a nie naszego salonu. W ten sposób taka reklama staje się niesamowicie efektywna, ograniczając pulę jej odbiorców wyłącznie do tych użytkowników, którzy mogą wyrazić zainteresowanie i kliknąć w link. Innym czynnikiem, który stwarza, iż reklama AdWords nie ma sobie równych jest fakt, że reklamodawca ponosi koszty jedynie skutecznego promowania jego marki. Opłata więc pobierana jest nie za wyświetlenia reklamy, ale jedynie i tylko za faktyczne kliknięcia. Powoduje to, iż płacimy tylko za prawdziwe odwiedziny na mojej stronie. Biorąc pod uwagę wspomniany fakt, iż oczywiście nie będą to mężczyźni i kobiety przypadkowe, liczyć możemy na to, że koszt reklamy szybko się zwróci.

Źródło: Adwords.

0 komentarze:

Prześlij komentarz