W jaki sposób błyskawicznie oraz skutecznie powrócić do zdrowia po urazie? Odpowiedź jest łatwa - terapia rehabilitacyjna

Masaż po wypadku potrafi rzeczywiście zdziałać cuda. Moje kości i mięśnie były zdruzgotane. Więcej jeszcze wystąpiły dylematy ze ścięgnami.Doznałem urazu głowy i miałem duszności. Poprawnie czułem się fatalnie dzień w dzień. Przyszedł czas na wizytę lekarską i wtedy specjalista powiedział, że nie jest świetnie, ale problemem jest też moja psychika. Trzeba było oczywiście zwrócić uwagę na otwarte złamania , a oprócz tego potłuczenia czy także może pękniętą śledzionę.



Mogłem natomiast bardzo szybko dotrzeć do innych pacjentów, którzy polecili mi różnorakie praktyczne działania rehabilitacyjne w Gdańsku. Wielu ludzi twierdziło że pracuje tutaj kilku dobrych masażystów, którzy umieją zdziałać cuda. Rozciągają mięśnie, ścięgna no i bez wątpienia umieją nastawiać kości. Z pewną dozą sceptycyzmu poszedłem na takie zajęcia, niemniej jednak okazało się, że to była najważniejsza decyzja w moim życiu. Bardzo szybko zostałem doprowadzony do porządku.

Regularnie rozpocząłem odwiedzać masażystów, którzy za każdym razem proponowali coś innego. W trakcie kolejnych sesji stosowano tutaj kolejne partie mojego ciała. Raz trzeba było finansować ręce a innym razem nogi. Także kręgosłup w tym kontekście był bardzo bardzo ważny. Rozciąganie i naciąganie, a także masowanie kręgosłupa było najistotniejsze, abym powrócił do dobrej kondycji. Tego rodzaju rehabilitacja przynosiła rzeczywiście duże efekty. Poza tym musiałem się zainteresować ćwiczeniami rehabilitacyjnymi, które były wykonywane wspólnie w domu. Fizjoterapeuta przyjeżdżał i ilustrował mi wszystkie najistotniejsze ćwiczenia, które potem mogę wykonywać własnymi siłami. Postęp taki nie byłby jednak możliwy, gdyby nie moje samozaparcie. Oco więcej, że wykorzystywałem najnowsze opracowane ćwiczenia dla sportowców , a ponadto dla osób poszkodowanych w wypadkach to muszę tutaj jeszcze przemienić własne nastawienie.

Trzeba było wyszukać w powszechnym grafiku wykonywanych zajęć godzinę czasu. Tyle właśnie daje Gdański masażysta i tyle trwa ćwiczenie, by zapewnić sobie skuteczny powrót do zdrowia. Oprócz tego kolejnym etapem była tutaj profilaktyka. Można poprzez takie ćwiczenia bardzo z dobrym skutkiem przecież zabezpieczyć się przed ewentualnymi kolejnymi kontuzjami. Teraz im częściej wykonuję takie ćwiczenia, tym bardziej jestem osobą zadowoloną i pełną życia. Wszystkie mięśnie są rozciągnięte, a moje kości stały się bardziej wytrzymałe.
Pojawiło się też dobre samopoczucie, a endorfiny są generowane niczym w automacie. Dlatego właśnie z tego miejsca dziękuję wszystkim rehabilitantom, którzy przyczynili się do tego, że moje życie po wypadku stało się w pełni inne - lepsze.
Zobacz również: https://www.naszarehabilitacja.pl/fizjoterapeuta-pawel-michalowicz-gdansk-masaz-sopot,gdansk.html.

0 komentarze:

Prześlij komentarz